onsdag 25 november 2009

Säg hej till Hildur!

Så har då äntligen Hildur sett dagens ljus! Fick ju flera fina namnförslag och de bästa var Hedvig och Ethel. Om paret får några barn återstår att se, men om det sker så lutar det åt att de kommer heta Ethel och Holger. Idag blir det två timmars tågåkande, så det är inte helt omöjligt att det sker lite pyssel under resan..Kan ju passa på att nämna att eftersom jag kommer vara bortrest i ca två veckor, så kommer tyvärr bloggen bli lidande :( Ska dock försöka göra några inlägg per vecka medan jag är borta!

2 kommentarer:

  1. Succé vid första besöket :-) Lady in red är en av mina allra mesta favoritlåtar.

    Bokugglor, lysande :-) Vad söta de är. Åh, har du redan gjort julkort, vad duktig du är som har vett att börja i tid, gissar att jag kommer att sitta in i det sista som vanligt... har ännu inte bestämt hur de ska se ut.

    Jamen klart du ska testa lite trådslöjd! Här är tips på en blogg där man kan hitta massa bra tips, den verkar inte uppdateras längre men det finns en hel del gamla inlägg med tips och en del steg för steg-beskrivningar

    Det finns också ett inlägg med tips på böcker. En del är gamla och finns inte att köpa längre men kolla på biblioteket också, de har både gamla och nya.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skoj med en låång kommentar! Vad kul att jag lyckaes pricka rätt med låten :)

    Ja, det känns som att jag har börjat tidigt med allt julpyssel..är för tillfället arbetssökande, så då har man mycket tid över. Har iaf hejdat mig när det gäller julgodiset!

    Tack för tipset om trådslöjdsidan! Ska in och kika så fort jag kan. Har för övrigt redan ett biblioteksbesök inplanerat (tänkte kolla efter böcker om decoupage) så då passar det ju bra med lite fler boktips!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...