torsdag 12 november 2009

Tändstickskalender

Häromdagen var jag på Gekås i Ullared och passade då på att köpa hem lite pysselmaterial. Har sett andra blogginlägg där skribenten har gjort en julkalender av tändsticksaska Blev otroligt inspirerad och bestämde mig såklart för att göra en egen! Eftersom det redan finns en bra beskrivning på bloggen här, så lägger jag bara ut slutresultatet av den jag gjorde. Kan ju dock tillägga att jag genomgående använde mig av dubbelhäftande tejp istället för lim, eftersom jag tycker att det blir bättre och mindre kladdigt då. På julaftonslådan använde jag mig av guldigt papper för att gör det hela lite lyxigare. Tyvärr gör bilden inte kalendern rättvisa, men ni får föreställa er att den är väldigt fin i verkligeten..

Många undrar vem jag ska ge bort den till. Ärligt talat blev jag så nöjd med den att jag förmodligen ska behålla den själv :)




2 kommentarer:

  1. Ifall jag hade 24 presenter att ge bort så hade jag också gett dom till mig själv :-D Fast tycker nog att att Martin kan lämna en överaskning i lucka 24, lite spänning måste man ju ha också!

    SvaraRadera
  2. Exakt! Han har sagt att han ska fylla den med naturgodis..väldigt snällt. Mamma påpekade att en sån liten låda rymmer ett par örhängen, det tycker jag låter bra! Tänk att få 24 par :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...