fredag 12 februari 2010

Tadaaa, en kombinerad burk och nåldyna!


Som ni ser är nu är min nåldyneburk klar! Jag hittade idén hos craftpudding.com och översatte det till svenska. Vet dock inte om det är okej att publicera det här på bloggen, men om någon är intresserad av den svenska versionen så är det bara att lämna en kommentar med mailadress så skickar jag över dokumentet.

Jag har aldrig arbetat med limpistol förut och insåg därför inte hur snabbt det torkar. Det resulterade i att det ena bandet hamnade lite snett. Dessutom lyckades jag med att sätta de båda skarvarna på olika sidor, så det fick jag lösa genom att sätta på en rosett över den ena. Jag tycker att det piffade till det lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...