torsdag 1 april 2010

Det här pysslade jag med i mars

I mars…
• …virkade jag en bebisfilt av mormorsrutor.
• …fyndade jag boken 500 kakor på bokrean.
• …renoverade mina föräldrar köket och den fina 70-talstapeten skymtade fram bakom kylskåpet.
• ...gjorde jag ett tårtkort.
• …pysselfyndade jag på Gekås i Ullared. Billigt!
• …gästbloggade min mamma med ett bebiskort till nytillskottet i familjen.
• …använde jag min mormors gamla märkböcker.
• …sydde jag korsstygn på en röd och en blå kökshandduk.
• …sydde jag ett nålbrev för förvaring av mina nålar.
• …gjorde jag klart mitt hushållerskeförkläde.
• …bakade jag kakor med vit och ljus choklad.
• …letade jag efter vårtecken.
• …lagade jag indiska köttbullar.
• …började jag knåpa ihop påskkort. Kycklingen Frans gjorde entré!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...