tisdag 11 maj 2010

Inbjudningskort till grillkväll

I sommar har jag och min kusin Hanna bestämt oss för att samla alla kusiner för en liten grillkväll med kubb. Nu har vi äntligen bestämt ett datum och jag tog därför på mig att ordna inbjudningskorten. Jag ville göra något på temat grillning och resultatet blev så här:


Jag klippte ut själva grillen ur svart papper och till en början hade jag tänkt klippa ut flammor ur rött och gult papper. Det visade sig dock vara ganska svårt, så då kom jag på tanken att jag kunde skriva ut flammor från en bild jag hittade på nätet. När alla delar var urklippta höjde jag upp dem med små fästkuddar, vilket inte syns på bilden. Benen till grillen är fästa med lim direkt på pappret.

1 kommentar:

  1. Vilka bra inbjudningskort! Regga din blogg på www.gladjespridaren.se så kan fler ta del av dina inspirerande kort!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...