tisdag 30 november 2010

Stämplar och dynor

Jag har varit på Gekås i Ullared och pysselfyndat igen! Jag har ofta saknat någon form av grattisstämpel när jag gör födelsedagskort, så när jag hittade ett kit med både ballonger, paket och grattisstämpel så var det ju som gjort för mig. Eftersom jag inte ägde någon guld- eller silverdyna passade jag på att inhandla det också. Nu ska det knåpas ihop lite kort!


Min mamma har sen länge en slags kniv att skära papper med. Jag tror att den var ganska dyr. Gissa om jag blev glad när jag hittade en liknande på Gekås för bara 10 kr! Har inte provat den än, men med tanke på priset kan man väl inte begära alltför mycket..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...