lördag 5 mars 2011

Loppisrunda

I onsdags var jag och två vänner på årets första loppisrunda. För ja, det kommer garanterat att bli fler! Färden gick mot Varberg där vi hann besöka tre olika loppisar/second handaffärer. Det låter lite med bara tre stycken, men faktum är att de var så stora och där fanns så mycket att titta på att det räckte gott och väl. När vi var klara var vi alla helt lyriska över de fina fynd vi gjort.

I den första butiken, Kupan, hittade jag de här fina emaljerade skålarna från Kockum. Till en början funderade jag på vilka jag skulle köpa, jag tänkte att det räckte med två. Men så kunde jag inte bestämma mig och då var det lika bra att köpa alla fyra...15 kr styck var ett bra pris tycker jag! Spanade för övrigt lite på Tradera och såg att liknande skålar från Kockums har sålts betydligt dyrare. Det känns bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...