söndag 1 maj 2011

Naturalieflaskor

I sommar har jag fått jobb på världsarvet Grimetons radiostationsom där jag ska arbeta som guide och receptionist. Det ska bli jättekul med nya utmaningar! För att lära mig har jag varit där ett par gånger tidigare. Passade då också på att kika lite i den lilla shopen och hittade då väldigt stiliga glasflaskor. De har använts på Naturhistoriska museet för förvaring av naturalier av olika slag. De bör därför inte användas till förvaring av mat, men de är ju väldigt fina att ha en ensam blomma i, eller hur?



1 kommentar:

  1. Kul att läsa om ditt sommarjobb! Vi har nämligen planerat in ett besök på Grimetons radiostation under vår semester. Få se om du jobbar den dagen :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...