lördag 28 april 2012

Sneak peak

I helgen påbörjade jag ett nytt spännande projekt. Jag har länge velat prova på just det här mönstret, men det har liksom inte blivit av förrän nu. När vi var på Rügen i månadsskiftet mars/april hittade jag en butik med tokbilliga garner, så trots att skåpen här hemma är överfulla kunde jag inte låta bli att införskaffa sisådär nio nystan till... De garnerna har nu kommit till användning. Jag tycker kombinationen kornblått och rött blir så väldigt fin! Vad det ska bli får ni se när det är klart...

1 kommentar:

  1. Så sött mönster! Kommer genast att tänka på Nils Karlsson Pysslings pyjamas! :) Blir det en liten flickklänning? Nyfiken!
    Trevlig helg!
    www.ihemlighuset.blogspot.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...