lördag 14 september 2013

Bakdag!

Idag har jag bakat kakor! Nuförtiden hinner jag inte baka riktigt så ofta som jag skulle vilja. Dessutom kan jag inte äta upp allt själv och plats i frysen är alltid en bristvara hemma hos mig. Det är faktiskt lite trist att jag bakar så sällan, särskilt med tanke på att jag lockas av så många recept från tidningen Hembakat som jag prenumererar på.

Två sorters småkakor blev det idag – Chokladsnittar och Möra snittar med äppelmos och solroskärnor. Det ska bli spännande att se hur de smakar! Allt som oftast ger jag mig på att prova nya recept, men det är ju tyvärr inte alltid de blir så fina och/eller goda som på bilderna i tidningen.



1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...