fredag 19 september 2014

Hurra, jag ska på syfestival!

Häromdagen satt jag och bläddrade förstrött i tidningen 101 Nya idéer och fick då syn på en annons om syfestivalen. Jag har alltid trott att den bara fanns i Älvsjö utanför Stockholm, men tydligen finns den också i Borås. Hurra, det är ju bara 13 mil från mig! Mamma tyckte också att det lät trevligt så nu ska vi göra en mamma&dotter-utflykt den 26 september.


Jag har just spanat in utbudet av workshops och tycker att det vore väldigt spännande att lära mig spinna. Dominostickning verkar också roligt! Jag har en bild på ett par dominostickade sockar, men har aldrig förstått hur de är gjorda. Behöver jag säga att jag är taggad?

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...