onsdag 12 november 2014

En garnvinda!

Äntligen har jag hittat en garnvinda! Jag såg en på en loppis för ett tag sen men dum som jag var köpte jag den aldrig. Men så igår vid mitt besök på Kupan fick jag syn på en hel låda med garnvindor. Vid mina tidigare besök har jag helt missat lådan eftersom den stod lite halvt gömd under ett bord. Dessvärre fanns det ingen modell som kan sättas fast i bordet så jag fick hålla till godo med den här varianten. 


Är det någon som har koll på hur det är tänkt att den ska sättas fast? För jag antar att det inte kan vara meningen att man samtidigt som man nystar ska stå och hålla i garnvindan... Personalen på Kupan yrade något om att sätta in en pinne i hålet längst ner och sedan tejpa, men jag tyckte inte att de lät som nån särskilt genomtänkt lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...