måndag 12 september 2011

Fäääärdig!

Senast jag visade upp den lilla gräddvita barnkoftan var den bara nästan klar. Den har sedan blivit liggande ett bra tag eftersom det kändes så tråkigt att sticka det allra sista pilliga. Men så igår fick jag ett ryck och bestämde mig för att äntligen göra klart den så att den slipper ge mig dåligt samvete varje gång jag går förbi. Tyvärr råkade jag nog maska av lite för hårt, men då jag är alldeles för lat för att göra om det så får det vara så. Kanske orkar jag göra om det när nån unge väl ska använda den, vi får se.


Visst blev det mycket piffigare med den röd-blå kanten och knapparna? De sista detaljerna gör så mycket!

Nu ska jag ta tag i sista ärmen på pippitröjan som jag håller på med just nu! Dessutom ska jag försöka ta tag i några andra halvfärdiga projekt också, ett par vantar och ett mobilfodral till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...