tisdag 18 oktober 2011

Rosa bandet-auktion - virkade vantar med stickad mudd

D ags för min första auktion till förmån för Rosa bandet genom Husmorsskolans nya syförening! Vantarna är gjorda av 100% ullgarn (Sarek från Marks & Kattens) och ska tvättas för hand. Storleken passar såväl stora som relativt små händer, det beror lite på hur man vill att de ska sitta. På mig som brukar ha medium sitter de varken tajt eller löst.


För mer information om hur det går till kan ni kika in på Frågor och svar. Det ni framförallt behöver veta är ju naturligtvis hur ni lägger ett bud på vantarna! Det är plättlätt: lämna en kommentar med det pris ni kan tänka er att ge. Den som har högsta budet när auktionen slutar den 21 oktober kl 24.00 får vantarna på posten så fort jag ser att ert namn med rätt belopp finns registrerat på vår insamlingssida. Utropspriset är 50 kr. Portokostnaden bjuder jag på!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...