tisdag 16 oktober 2012

Symötestisdag - Många projekt på gång

Just nu har jag hur många projekt som helst som jag vill hinna göra. Kanske har det med hösten att göra? Plötsligt inser man att man skulle "behöva" nya vantar, en mössa, en islandströja, pulsvärmare och så lite julklappar. Puh, hur ska jag hinna? För tillfället håller jag på med en Pippitröja till min systerdotter. Hon har pratat om en sån i ungefär ett år, så jag tänkte att det var dags att hon också får en (lillebrorsan fick en i födelsedagspresent för ett år sen). För säkerhets skull gör jag den lite stor, så kan hon ha den länge. För ett par veckor sedan skickade jag ett mms till syrran med en liten bild på stickningen. Hon hade visat den för lilla E som utbrast "Åååh, den är till mig!". Jag hoppas hon blir nöjd och att den inte killar och sticks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...