söndag 18 november 2012

Paketkalender

Igår inhandlade jag de sista grejerna till M:s paketkalender. Förra året var jag ambitiös och gjorde 24 julstrumpor av papper, men i år kommer jag bara att lägga alla paket i en papperskasse. I gengäld kommer det bli fler "riktiga paket" i år - förra året hade jag ju lagt en femmanlott i varannan strumpa. 

Jag är barnsligt förtjust i att både ge och få paket (samt överraskningar), så jag kan knappt vänta till den 1 december!


I veckan hoppas jag att jag får tid att ta en tur till blomsteraffären så att jag kan göra något fint blomsterarrangemang. De senaste dagarna har jag nämligen införskaffat några småsvampar att sticka ner i jorden/mossan samt ett stort pyramidljus som jag tror kommer att vara fint på något fat eller i en kruka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...