söndag 30 juni 2013

Ett brudpar till en blivande brud

Igår var jag på möhippa för min svägerska, min brors blivande fru. Ett inslag under dagen var att ta med en present till den blivande bruden och hon skulle sedan få gissa vem gåvan var ifrån. Jag hade sedan länge bestämt mig för att virka ett brudpar, men det kom en hel massa saker i vägen vilket innebar att det blev lite stressigt på slutet. Brudgummen blev klar kl. 22.15 dagen innan den skulle få en ny ägare...


Då färgtemat på bröllopet kommer att vara lila bestämde jag mig för att det skulle synas även på brudparet. När Josefin öppnat paketet var det ingen tvekan om vem det kom ifrån: "Det här är från Karina! Hon gillar att pyssla."

Om någon av er skulle vilja göra ett eget brudpar hittar ni mönstret här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...