torsdag 8 augusti 2013

Dymo

Hurra, jag har skaffat en Dymo! Jag har länge tyckt att såna där textremsor är så snygga, men har inte kommit mig för att köpa någon makapär förrän nu. Jag har redan skrivit ut en hel massa eftersom vi ska använda dem för att hålla ordning på allas plastglas under min och Martins kommande skaldjurskalas. Annars blir det ju väldigt lätt att glaset man hade under middagen kommer bort och då behöver man ta ett nytt.. Det här blir ett sätt att spara på både sopor och miljö!


När man har skrivit klart trycker man på den lilla saxen, så knipsas remsan av med en liten flärp längst ut så att det blir enkelt att få bort skyddsfilmen på baksidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...