fredag 13 juni 2014

Nils Holgersson

Igår besökte jag Kupan. Hittade en bok och sneglade lite på en porslinsfigur föreställandes Nils Holgersson. Jag tyckte att den var fin, men funderade lite på vad jag skulle ha den till. Kom fram till att den skulle vara tjusig i ett barnrum men utan bebis kändes det lite konstigt och onödigt att köpa den. När jag kom hem ångrade jag mig nästan direkt och kunde inte sluta tänka på den fina figuren. Därför hoppade jag på cykeln idag och var där bara en liten stund efter att de hade öppnat. Vilken lycka, den fanns kvar!


I eftermiddags när jag skulle fota den insåg jag att den ju hängde himla fint på väggen i min lilla etta, även utan barn. Därför får den hänga där tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...