fredag 12 september 2014

Stekpannebröd

Häromdagen fick jag besök av syster och hennes två barn. Efter att den senaste tiden ätit ganska mycket scones var jag lite trött på det och bestämde mig därför för att pröva något nytt. Det fick bli stekpannebröd! På tidningen Hembakats webbsida hittade jag ett recept som verkade både enkelt och gott. Jag hade alla ingredienser hemma så det var bara att sätta igång!


Mums, mums, mums vad gott det blev! Stort plus för att det inte behövde jäsa heller. Tyvärr insåg jag dagen efter att det bästa hade varit att trycka i sig alla bröden på samma dag (de hade blivit väldigt torra dagen efter), men riktigt så hungriga var vi inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...