söndag 19 juni 2011

Suck.

Igår berättade jag om den fina koftan jag håller på att sticka. Då jag hade kommit till avmaskningen för axlarna blev det lite svårt och trött som jag var gjorde jag naturligtvis fel. Det såg lite konstigt ut tyckte jag, men jag maskade av i alla fall. Sent på kvällen igår ringde jag mamma för lite sticksupport då jag börjat på framstycket. Insåg då att jag hade stickat totalt fel när jag gjorde bakstycket..ta upp, ta upp! Fick repa upp ända till ärmhålet och börja om från början där. Men hellre det och att det blir rätt! På sätt och vis kanske det var lika bra, nu har jag lärt mig att fånga upp alla maskor vid upprepningen. Dessutom kommer jag aldrig göra samma misstag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...