måndag 6 februari 2012

Ballongfärd

Egentligen har jag på tok för många tavlor som väntar på att hängas upp någonstans. Trots det kunde jag inte låta bli att köpa underbaringen "Ballongfärd" av Majali på Epla. Den är så fantastisk! Den är nog tänkt som en barntavla, men jag gillar den så mycket att jag struntar i det. För att jag så snabbt som möjligt skulle få tummen ur och hänga upp den på lämplig plats skyndade jag mig att rama in den. Nu inväntar jag bara på assistans! Jag behöver nämligen någon som kan hålla tavlan medan jag bestämmer mig för var den ska hänga. Jag har inte tillräckligt långa armar för att se det själv...

Bild lånad från epla.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...