onsdag 29 augusti 2012

101 nya idéer på Facebook!

Som pysseltokig prenumererar jag naturligtvis på 101 nya idéer. Sist jag läste tidningen upptäckte jag att de även finns på Facebook, så jag gick in och kikade på vad de skrev där. Det visade sig vara en riktig guldgruva - flera gånger i veckan tipsar de om olika pyssel med tillhörande länkar så att man själv kan läsa beskrivningen. Än så länge har jag hittat allt ifrån mumsiga recept, roliga inredningstips och halvgalna tips på hur man gör om loppisfynd. Rekommenderas varmt!

Bild lånad från 101 idéers Facebooksida


1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg =)

    Gillar oxå den sidan, tipset med Lost socks har jag gjort, finns i min blogg =)

    Kram och ha en fin dag !!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...