tisdag 30 oktober 2012

Fler kort

Isöndags bättrade jag ju på mitt förråd av kort. Här är de som jag inte visade senast! Det är faktiskt väldigt smidigt att använda scrapbookingpapper eftersom de ofta har mönster på bägge sidor. På just den här varianten valde jag att vika pappret så att den prickiga sidan kom utåt medan ugglan får titta fram först när mottagaren har öppnat kortet. Det svarta hjärtat klippte jag ut av filt och klistrade fast med dubbelhäftande tejp.






















Nästa kort är också gjort av scrapbookingpapper, men till skillnad från föregående variant så var det här pappret vitt på baksidan.


När inspirationen tröt försökte jag leta efter lite idéer i en kortbok som stod i bokhyllan. Tyvärr var den inte mycket till hjälp då jag mest tyckte att den innehöll en massa blommor samt pop up-kort í olika varianter. Inte min grej! Åtminstone inte i söndags. En liten idé snappade jag dock upp - paketen som ni ser på nästa kort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...