söndag 28 oktober 2012

Söndagspyssel

Idag har jag söndagspysslat. För en gång skull var det inte stickning som stod på schemat, utan lite papperspyssel. Jag bestämde mig nämligen för att bättra på förrådet av kort. När man väl ska iväg på kalas eller behöver något annat kort är det ju sällan man hinner sätta sig ner och göra ett nytt. Tyvärr hade jag lite dåligt med inspiration idag, så det tog längre tid än jag tänkt mig. Vanligtvis brukar jag göra kort tillsammans med mamma och då kan vi inspirera varandra. Dessutom blir både pappers- och pysselutbudet större då vi brukar låna/ta av varandra. Här är några av dem jag gjorde idag. Fler varianter kommer under veckan!


  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...