lördag 27 september 2014

Cellofan is da shit

I
kväll ska jag på inflyttningsfest hos en tjej som flyttat till samma område som jag. Att ta med en vinflaska är ju en klassiker, men den här gången kände jag för något annat. Det fick bli en duschcreme från Lagerhaus. Den doftar fantastiskt. Faktiskt så gott att jag gärna hade behållit den själv, haha! För att piffa till det lite slog jag cellofan om och gjorde ett litet kort som jag  fäste på flaskan.


 I våras köpte jag en turkos slickepott med träskaft i min favoritaffär, Søstrene Grene, som bland annat finns i Helsingør. Min syster blev hemskt avundsjuk och ville ha en likadan, men det kunde ju inte jag veta. Häromdagen var jag så i butiken igen och till min förtjusning hade de nästa likadana slickepottar. Jag kunde ju inte gärna låta bli att köpa en till syster yster! För att göra presenten lite roligare gick jag loss med cellofanen igen, fast den här gången med en cellofanpåse, och skrev dessutom ner ett recept på goda kardemummaskorpor. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...