lördag 1 november 2014

Mimivantar

Tio dagar tog det innan mina Mittens for Mimi blev klara. Då hade jag också lite uppehåll en helg eftersom herrn inte tycker om att jag sitter med näsan i en stickning hela kvällarna... Tyvärr  innehåller mönstret ett litet fel som gör att de inte blir riktigt så snygga som de hade kunnat bli – mittenraden på blommorna, eller vad det nu är för något, skulle varit blå och inte gula. Då hade mönstret framträtt lite mer. Nu vet jag åtminstone det till nästa gång, om jag skulle få för mig att göra fler vantar efter samma mönster alltså.


Det är minsann inte lätt att ta schyssta foton nu när det börjar bli mörkt. Den där rackarns blixten som min kamera behöver gör att allting blir lite lite fulare än i verkligheten.

Ha en riktigt trevlig allhelgonahelg!


2 kommentarer:

  1. Jag tycker de är jättefina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helga! Jag hoppas att de kommer till användning snart, det börjar ju bli lite kyligare ute :)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...